Κυριακή, 25 Ιουλίου 2010

Η ισορροπημένη διατροφή.

         Η ισορροπημένη διατροφή.
Η  ισορροπημένη διατροφή περιλαμβανει:
1. Ενυδάτωση τακτικά, επιλέγοντας υγιή ποτά , φυσικό νερό, τσάι, τσάι από βότανα, καφέ, 100% φυσικούς  χυμούς, κλπ..
2.  5 μερίδες καθημερινά φρούτων και λαχανικών για να καλυπτετε τις αναγκες σε  βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες.
3. Το άμυλο σε κάθε γεύμα, σύμφωνα με την όρεξή σας
4.  2-3 γαλακτοκομικά προϊόντα την ημέρα
5.  2-3 φορες την εβδομαδα κρεας λευκο,ψαρι και αυγα
6.- Ένα κομμάτι λίπος, κατά προτίμηση φυτικής προέλευσης (λάδι, μαργαρίνη), καθημερινα.

Σάββατο, 17 Ιουλίου 2010

Φυσικος χυμος που βοηθα στη χώνευση και ανακουφίζει από το βήχα.

Φυσικος χυμος που βοηθα στη χώνευση και ανακουφίζει από το βήχα.
Πινεται το πρωί και το απόγευμα.
Συνταγή:
Υλικά: Για 3 μερίδες
100 g μπανάνα
100 g ανανά
100 g μήλα
100 ml χυμό πορτοκάλι
50 g χρένο
Εκτελεση:
Βάλτε όλα τα φρούτα σε ένα μπλέντερ και χτυπηστε μεχρι να γινουν πουρές.
Σερβίρετε.
Μπορουμε  να πίνουμε δύο φορές την ημέρα, πρωί και απόγευμα.
Θρεπτική αξία ανά μερίδα:
Ενέργεια:                 65 kcals
Πρωτεΐνες:                0,8 g
Λίπος:                        0,3 g
Υδατάνθρακες:        16,8 g

Τετάρτη, 14 Ιουλίου 2010

Είκοσι κανόνες για τη Ζωή !

Είκοσι κανόνες για τη Ζωή !

1. Ο μεγαλύτερος και καλύτερος φίλος: Ο Θεός.
2. Οι καλύτεροι σύντροφοι: Οι γονείς.
3. Το καλύτερο σπίτι: Το σπίτι σου.
4. Ο μεγαλύτερος ηρωισμός: Το θάρρος να είσαι καλός και να μη παρασύρεσαι από τους άλλους σε ό,τι δεν πρέπει.
5. Η μεγαλύτερη χαρά: Το εκπληρωμένο καθήκον.
6. Το καλύτερο σπόρ: Να κάνεις το καλό.
7. Η καλύτερη ευδαιμονία: Η καλή συνείδηση.
8. Η πλουσιότερη συλλογή: Η συλλογή των καλών πράξεων.
9. Ο καλύτερος χρόνος: Τώρα.
10. Η καλύτερη ασχολία: H εργασία.
11. Ο πιο εύκολος δρόμος για να είσαι ευτυχής: Η ευθεία οδός.
12. Η χειρότερη φτώχεια: Η οκνηρία.
13. Η μεγαλύτερη καταστροφή: Η αποθάρρυνση.
14. Η καλύτερη συμπεριφορά: Η φιλοφροσύνη.
15. Η καλύτερη διασκέδαση: Η μελέτη.
16. Ο μεγαλύτερος εχθρός: Το κακό.
17. Το μεγαλύτερο σφάλμα: Το ψέμμα.
18. Η μεγαλύτερη δύναμη: Το καλό.
19. Η καλύτερη μέθοδος για να νικήσεις: Η πειθαρχία.
20. Η ωραιότερη ημέρα: Η σημερινή.

Πηγη. Απο το ιστολογιο Οδεύοντας               http://odevontas.blogspot.com/

Παρασκευή, 2 Ιουλίου 2010

Χυμός μήλου

                     Χυμός μήλου 
Για την πρόληψη της πρόωρης αθηροσκλήρωσης 
Μια νέα μελέτη δείχνει ότι τα μήλα και ο χυμός μήλου παίζουν τον ίδιο ρολο,για την υγεία, με τα σταφύλια και το χυμό σταφυλιού. Στην ερευνα βρέθηκαν τα μήλα να έχουν παρόμοιες καρδιαγγειακές προστατευτικές ιδιότητες με τα σταφύλια. Οι ερευνητές, επίσης, παρατήρησαν ότι η επεξεργασία του καρπού σε χυμό έχει τη δυνατότητα να αυξήσει τη βιοδιαθεσιμότητα στις ενώσεις και τα αντιοξειδωτικά που βρέθηκαν σε ολόκληρο τον καρπό του μηλου.
Ιδιότητες των μήλων:
Τα μήλα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, και το σώμα μας μπορεί να τα αφομοιωσουν εύκολα. Τα Μήλα είναι αναζωογονητικα και ενυδατικα φρούτα λόγω της μεγάλης ποσότητας του νερού που περιέχουν, τα μήλα έχουν επίσης βιταμίνη Ε και C, για το λόγο αυτό, συνιστάται να τρώτε μήλα για να διατηρήσετε το δέρμα σώμα όμορφο και υγιές? Συνιστάται επίσης για την καταπολέμηση των προβλημάτων του εντέρου και της αναιμίας.
Εν ολίγοις, τα μήλα που καταναλώνουμε μας βοηθά να ειμαστε πάντα υγιεις.

Μήλα για το καλοκαίρι!

       Μήλα για το καλοκαίρι! 

• Τα μήλα είναι 85% νερό, κατά βάρος, και είναι καλό να τα τρως όταν είσαι κουρασμένος ή άρρωστος. Η πηκτίνη (διαλυτή ίνα) του μήλου βοηθά το σωμα σας  όταν έχετε διάρροια.
• Τα μήλα, επίσης,μπορει  να σας δώσουν ενέργεια από τη φρουκτόζη, τη ζάχαρη των φρούτων δηλ.που περιέχουν.
• Τα μήλα είναι μια καλή πηγή βιταμινων και ινων: παρέχουν μέχρι και το 25% της απαιτούμενης ημερήσιας αναγκης σε ίνες και βιταμίνη C. Επίσης, έχουν κάποιους υδατάνθρακες, πολύ λίγο λίπος, καθώς και μικρές ποσότητες μετάλλων όπως το ασβέστιο και ο σίδηρος.
• Τα μήλα έχουν και αντιοξειδωτικά και βοηθουν στην αντιμετωπιση αλλεργιων,του ασθματος και πνευμονικων νόσων. Μια μελέτη διαπίστωσε σε καπνιστές που έτρωγαν μήλα κάθε μέρα είχαν λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν βρογχίτιδα. Τα μήλα Fuji έχουν κυρίως περισσότερα αντιοξειδωτικά από τα άλλα μήλα.

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις ιδιοτητες των μήλων, επιλέξτε καλά ωριμασμένα φρούτα με καλό χρωματισμό. Αν αυτά είναι βιολογικά μήλα, τρώτε και τη φλουδα επειδή η φλουδα  περιέχει τα περισσότερα από τα αντιοξειδωτικά και άλλα θρεπτικά συστατικά. Το Μαγείρεμα καταστρέφει ορισμένα από τα αντιοξειδωτικά και μέταλλα.
Πινετε το χυμο απο φρεσκα μηλα,ειναι πολυ θρεπτικος.